Arranca el circuit de curses del camp de Tarragona

Amb 4 termes, cursa del circuit del camp de Tarragona arranca la temporada, un dels objectius era fer una bona posició en aquesta lliga creada per entitats i que la meva en forma part, però a primera vista sembla que serà més complicat del que semblava en un bon inici.

En arribar a Mont-roig ja es veia que no seria un dia fàcil, molts participants, fortes ratxes de vent i ambient de nivell, emprenem la sortida amb força, ja que a l’entrada del sender es possible que es faci una mica de tap i preferim apretar una mica a la sortida, de seguida entrem a un senderó i a la primera pujada de la cursa. Poc abans del primer control tenim una despistada un grup de corredors en un camí que trenca a la dreta, però en tornar endarrere ja tornem de nou al camí.

10365376_1145506712139665_6058767447458063511_o

Passat el primer avituallament arranca la pujada més dura de menys a més, amb forces encara faig una bona pujada, i encaro la baixada amb ganes de recuperar posicions, així es, i gaudeixo força a la baixada. Pero no tot son flors i violes, abans de tancar el primer bucle de la cursa enfrontem la segona pujada més dura, que em deixa força tocar, tot el tram de recorregut compartit i l’inici de l’altre bucle si que puc aguantar el ritme que portava de cursa, però en creuar la carretera per arrancar la pujada prèvia a la que porta a la mare de deu de la Roca, les cames ja no estan fines, tot i el vent esta fent molta calor i arranca algun intent de rampa als bessons. En aquestes zones trobem forces caminants i corredors de la cursa de 10km, que en altre ocasions diria que va ser molt molest, aquesta vegada em van donar una mica d’alè.

12764378_10207732997314816_3195891631170408798_o

Tot i afluixar arribo a la zona de la pujada de cordes força tocat, i en començar la baixada fins la ermita i ja final de cursa, apretada final que a falta de 2kms em fa tindre una pujada com mai al bessó dret, m’obliga a deixar-me caure a terra, i sort d’uns caminants que em van ajudar a estirar i van estar allà fins que vaig poder continuar, Gracies!!!!!

I per acabar 2km de baixada on talonejava molt per no permetre al bessó tornar a fer-me la guitza ja que esta al límit. Això son falta de sals 😦

Content del resultat total tot i que no de la posició 12715716_1144541145569555_2698143199635997472_n(la cursa m’ha semblat que tenia molts corredors de nivell) veiem lluny l’objectiu de fer bon paper a la lliga, pero milloro molt amb els nous plannings de l’entrenador!

Enhorabona a tota Alliberadrenalina per conseguir arrancar 3ers d’equips i a la Marta i Kilian per les seves primeres posicions, a per totes!